D 2018

CRM and IT society

JANÁKOVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

CRM and IT society

Autoři

JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Neuveden, Proceedings of the 21st International Conference on Information Technology for practice, od s. 187-193, 7 s. 2018

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10200 1.2 Computer and information sciences

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/18:00011167

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-248-4196-0

Klíčová slova anglicky

CRM; Education and Training; Marketing; Other Computer Software
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

The article focuses on Customer Relationship Management (CRM) systems as one of the important information systems in enterprises. Special interest concerns the automation of processes with regard to small businesses. The controversy is that process automation has more forms, information is fragmented, and it is difficult to see suitable innovations for small businesses. The analysis carried out focuses on 17 CRM systems that demonstrate existing automation support in CRM.