2018
CRM and IT society
JANÁKOVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
CRM and IT society
Autoři
JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Neuveden, Proceedings of the 21st International Conference on Information Technology for practice, od s. 187-193, 7 s. 2018
Nakladatel
Neuveden
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10200 1.2 Computer and information sciences
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/18:00011167
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-248-4196-0
Klíčová slova anglicky
CRM; Education and Training; Marketing; Other Computer Software
Změněno: 21. 11. 2019 15:04, RNDr. Daniel Jakubík
Anotace
V originále
The article focuses on Customer Relationship Management (CRM) systems as one of the important information systems in enterprises. Special interest concerns the automation of processes with regard to small businesses. The controversy is that process automation has more forms, information is fragmented, and it is difficult to see suitable innovations for small businesses. The analysis carried out focuses on 17 CRM systems that demonstrate existing automation support in CRM.