2017
Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu
KOSTKOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu
Název česky
Gastrofestivaly jako nástroj propagace regionu
Název anglicky
Gastrofestivals as a tool of regional promotion
Autoři
KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Opava, Gastronomie a cestovní ruch, od s. 72-88, 17 s. 2017
Nakladatel
X-media servis s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:A0000025
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-240-9
Klíčová slova česky
gastrofestivaly, propagace, region
Klíčová slova anglicky
gastrofestivals; promotion; region
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 11. 2020 12:27, Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
V originále
Kulinářský cestovní ruch přispívá k rozvoji regionu tím, že je spojen s produkcí místních kvalitních surovin a zároveň posiluje zájem o prodloužení pobytu návštěvníků destinace. Kulinářský zážitek je ovlivněn i tím, v jakém prostředí a v jaké atmosféře pokrmy konzumujeme. Kapitola se věnuje významu gastrofestivalů jako nástroje pro propagaci regionu, poskytuje výsledky primárního výzkumu, který byl proveden v Moravskoslezském kraji a který deklaruje v komparaci s dalšími propagačními akcemi jeho význam.
Anglicky
Culinary tourism contributes to the development of the region by being linked to the production of local quality ingredients while at the same time strengthening the interest in extending the stay of visitors to the destination. The culinary experience is also influenced by the environment and atmosphere in which we consume meals. The chapter deals with the importance of gastronomic festivals as a tool for the promotion of the region.