MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing in Theory and Practice
Autoři MATUŠÍNSKÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Martin KLEPEK (203 Česká republika, domácí) a Michal STOKLASA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Karviná, 183 s. 2019.
Nakladatel SU Opava, OPF Karviná
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000029
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-341-3
Klíčová slova anglicky marketing mix; marketing concept; marketing research; marketing environment; strategy and plan; consumer behaviour; business market; STP
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:36.
Anotace
Study text represents an innovated version of the textbook Marketing in Theory and Practice which was created by authors Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. and Ing. Michal Stoklasa and was published in 2014. This study text represents as an introduction to the basic terms and relations of this science discipline, and as the first step that leads to other, more complex marketing subjects following this basic course Marketing. After learning all the information from this book, the students will know how to practice basic marketing activities in a company, they will acquire basic knowledge from the marketing field in the way of basic terms, definitions and principles, they will know how to solve basic marketing issues, which are connected with the satisfying of customer needs and wishes. All the chapters include various examples for the readers to understand all the complex theory in a more simple way. The authors also structure this book in a way, that the readers can easily follow it in their decision making in a company.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 20:54