Detailed Information on Publication Record
2019
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
MATUŠÍNSKÁ, Kateřina and Veronika BRACINÍKOVÁBasic information
Original name
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
Name in Czech
Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text
Name (in English)
Presentation and communication skills: Distance learning study materials
Authors
Edition
1. vyd. Karviná, 195 pp. 2019
Publisher
SU Opava, OPF Karviná
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učebnice
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
ISBN
978-80-7510-371-0
Keywords (in Czech)
rétorika; komunikace; prezentace; metoda NLP; verbální komunikace; neverbální komunikace; obchodní schůzka; výběrový pohovor; osobnost; temperament; tréma; sebereflexe; asertivita; obchodní jednání; týmová komunikace; vztahy s médií; krizová komunikace; tiskový mluvčí; CRM; churn management; retence; interní marketing; loajální zaměstnanec; mezinárodní trh; vizualizace dat; prezentace a komunikace v anglickém jazyce; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Keywords in English
verbal communication; nonverbal communication; business meeting;personality; team communication; media relations; crisis communication; CRM; internal marketing; international market; data visualization; communication in English
Tags
Reviewed
Změněno: 23/3/2020 08:52, Mgr. Petra Višnická
V originále
Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací prezentační a komunikačních dovedností se zaměřením na trh a sama sebe, a to prostřednictvím uváděných aktuálních praktických příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti a schopnosti v komunikační oblasti se zaměřením na zákazníky, média, zaměstnance, obchodní partnery apod. Student se zároveň dozví základní pravidla jak se správně verbálně a neverbálně připravit na své vlastní prezentování za účelem prodeje, výběrového pohovoru nebo při kontaktu se zaměstnanci v roli nadřízeného. Vzhledem k tomu, že znalost anglického jazyka je nezbytná v profesní i osobní rovině, poslední kapitola je věnována komunikačním a prezentačním dovednostem v anglickém jazyce.
In English
The aim of this study text is to provide readers with an up-to-date overview of the fundamentals, procedures and applications of presentation and communication skills through current practical examples. The text will be appreciated especially by students who have already taken the introductory marketing course and want to expand their knowledge and skills in the communication field with a focus on customers, media, employees, business partners, etc.