b 2019

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

MATUŠÍNSKÁ, Kateřina and Veronika BRACINÍKOVÁ

Basic information

Original name

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

Name in Czech

Komunikační a prezentační dovednosti: Distanční studijní text

Name (in English)

Presentation and communication skills: Distance learning study materials

Edition

1. vyd. Karviná, 195 pp. 2019

Publisher

SU Opava, OPF Karviná

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7510-371-0

Keywords (in Czech)

rétorika; komunikace; prezentace; metoda NLP; verbální komunikace; neverbální komunikace; obchodní schůzka; výběrový pohovor; osobnost; temperament; tréma; sebereflexe; asertivita; obchodní jednání; týmová komunikace; vztahy s médií; krizová komunikace; tiskový mluvčí; CRM; churn management; retence; interní marketing; loajální zaměstnanec; mezinárodní trh; vizualizace dat; prezentace a komunikace v anglickém jazyce; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400

Keywords in English

verbal communication; nonverbal communication; business meeting;personality; team communication; media relations; crisis communication; CRM; internal marketing; international market; data visualization; communication in English

Tags

Reviewed
Změněno: 23/3/2020 08:52, Mgr. Petra Višnická

Abstract

V originále

Cílem tohoto studijního textu je nabídnout čtenářům aktuální ucelený přehled základů, postupů a aplikací prezentační a komunikačních dovedností se zaměřením na trh a sama sebe, a to prostřednictvím uváděných aktuálních praktických příkladů. Studijní text ocení především studenti, kteří již absolvovali úvodní kurz marketingu a chtějí si rozšířit své znalosti a schopnosti v komunikační oblasti se zaměřením na zákazníky, média, zaměstnance, obchodní partnery apod. Student se zároveň dozví základní pravidla jak se správně verbálně a neverbálně připravit na své vlastní prezentování za účelem prodeje, výběrového pohovoru nebo při kontaktu se zaměstnanci v roli nadřízeného. Vzhledem k tomu, že znalost anglického jazyka je nezbytná v profesní i osobní rovině, poslední kapitola je věnována komunikačním a prezentačním dovednostem v anglickém jazyce.

In English

The aim of this study text is to provide readers with an up-to-date overview of the fundamentals, procedures and applications of presentation and communication skills through current practical examples. The text will be appreciated especially by students who have already taken the introductory marketing course and want to expand their knowledge and skills in the communication field with a focus on customers, media, employees, business partners, etc.

Files attached