MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o. 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů
Název anglicky Technology acceptance in the context of marketing tools
Autoři MATUŠÍNSKÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Martin KLEPEK (203 Česká republika, domácí), Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (703 Slovensko, domácí), Radka BAUEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Veronika BRACINÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Adéla LANGEROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radka KUBALOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Praha, 152 s. 2019.
Nakladatel Professional Publishing s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000032
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-88260-36-3
Klíčová slova česky CRM; generace; MSP; metoda WPDCA; mileniálové; online nakupování; TAM model; značka
Klíčová slova anglicky CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
Anotace
The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.
Anotace anglicky
The monograph deals with the issue of technology acceptance from the perspective of marketing tools. The main objective of the monograph, which is based on the project sgs/7/2017, is to assess the degree of acceptance of technology in marketing management, the use of marketing tools and programs. These issues were solved in four thematic areas, namely CRM, corporate identity and image with an emphasis on brand, online shopping and regional brands. For this reason, the monograph is divided into four separate comprehensive chapters, which include within the scope of the researched issue of the present state of knowledge, theoretical framework, analysis of primary data from realized marketing surveys and finally there is a summary of acquired knowledge from all chapters.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:51