LANGEROVÁ, Adéla a Halina STARZYCZNÁ. Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research. Acta academica karviniensia. Karviná, roč. 19, č. 2, s. 42-54. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2019.013. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.
Název česky CRM v malých a středních podnicích Moravskoslezského regionu: Kvalitativní výzkum.
Autoři LANGEROVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) a Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Acta academica karviniensia, Karviná, 2019, 1212-415X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000050
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Doi http://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.013
Klíčová slova anglicky Customer relationship management; CRM definition; CRM architecture; CRM elements; CRM benefits and barriers; CRM in SME.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 26. 4. 2020 21:17.
Anotace
Customer relationship management (CRM) is in the centre of attention of companies of any size and it is applied in different areas of national economy. In the School of Business Administration in Karviná the CRM research is being carried out since 2005 under a grant and other projects. The objective of this article is to introduce partial results of the latest research carried out especially under “Student Grant Competition” (2017-2019) or under the project of long-term sustainability OP VK (2014-2019). The particular objective of this contribution is to introduce brief conclusions of the interviews we had with representatives of small and medium sized enterprises (SME) in the Moravian-Silesian Region. These interviews were a necessary part of the pre-research phase of our qualitative research. Our research topic is connected with the main problem areas of CRM in the Moravian-Silesian Region.
Anotace česky
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je v centru pozornosti společností všech velikostí a je aplikováno v různých oblastech národní ekonomiky. Na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné probíhá výzkum CRM od roku 2005 v rámci grantu a dalších projektů. Cílem tohoto článku je představit dílčí výsledky nejnovějšího výzkumu provedeného zejména v rámci „Studentské grantové soutěže“ (2017-2019) a v rámci projektu dlouhodobé udržitelnosti OP VK (2014-2019). Konkrétním cílem tohoto příspěvku je představit stručné závěry rozhovorů, které jsme měli se zástupci malých a středních podniků (MSP) v Moravskoslezském kraji. Tyto rozhovory byly nezbytnou součástí předvýzkumné fáze našeho kvalitativního výzkumu. Naše výzkumné téma je spojeno s hlavními problémovými oblastmi CRM v Moravskoslezském kraji.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:49