KREJČÍ, Petra a Jarmila ŠEBESTOVÁ. THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE. In Dvouletý, O., M. Lukeš & J. Mísař. Proceedings of the 7th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica – Praha 2019. s. 394-405. ISBN 978-80-245-2316-3. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE
Autoři KREJČÍ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila ŠEBESTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha, Proceedings of the 7th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability, od s. 394-405, 12 s. 2019.
Nakladatel Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica – Praha 2019
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/19:A0000087
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-245-2316-3
Klíčová slova anglicky Innovation;Social Innovation;Business Practice
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D., učo 19986. Změněno: 20. 1. 2020 10:46.
Anotace
Main goal of the paper is to explain how “business literacy” and activity in area of innovations, especially in the social type relates to the length of managers' experience. Is the business experience source of motivation to be innovative?
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:41