STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Karviná: SU OPF Karviná. 110 s. ISBN 978-80-7248-936-7. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název česky Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název anglicky Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
Autoři STARZYCZNÁ, Halina (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (203 Česká republika, domácí), Miroslava HECZKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Karviná, 110 s. 2013.
Nakladatel SU OPF Karviná
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50204 Business and management
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/47813059:19520/13:N0000009
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7248-936-7
Klíčová slova anglicky Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Návaznosti EE2.3.20.0016, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Anotace
Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
Anotace anglicky
The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 02:38