2017
ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO
KOSTKOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO
Název česky
ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO
Název anglicky
Changes in tourist attendance of the destination Czechia
Autoři
KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Neuveden, Medzinárodné vzťahy 2016: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 661-672, 11 s. 2017
Nakladatel
Ekonóm Publishing EU Fakulta medzinárodných vzťahov Bratislava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:00010600
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-225-4365-1
Klíčová slova anglicky
Tourist attendance; incoming; destination Czechia; tourists from Russia and China
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Turistická návštěvnost destinací a příjezdový cestovní ruch se neustále mění v důsledku mnoha faktorů (ekonomických, bezpečnostních, politických, ekologických, zdravotních, změny trendů, potřeb a požadavků turistů ap.). Článek se zabývá zkoumáním změn v turistické návštěvnosti destinace Česko pro klíčové segmenty zahraniční příjezdové turistiky, se zaměřením na turistickou návštěvnost z Ruska a Číny. V článku jsou použity metody analýzy a vyhodnocování údajů o aktuální zahraniční návštěvnosti Česka. Uvedené jsou charakteristiky a zkoumány jsou příčiny změny socio - demografických preferencí incomingu vybraných cílových skupin. Výsledkem jsou specifická doporučení, jak tyto konkrétní turistické segmenty oslovit, pracovat s nimi a podpořit jejich příjezdy do naší země.
Anglicky
Tourist destinations attendance and inbound tourism is constantly changing due to many diverse factors (economic, security, political, environmental, health, changes in trends, needs and demands of tourists). The article explores changes in tourist attendance of the Czechia destination in the fied of incoming tourism, focusing on tourist attendance from Russia and China. In the article are used the methods of analysis and assessment of available data on the current Czech incoming. Defined are characteristics and explored are the reasons for changes in socio - demographic preferences of incoming tourism. The results are the recommendations as to reach out this selected tourism segments and support their arrivals to our country, for better economic profit.Tourist attendance, incoming, destination Czechia, tourists from Russia and China