D 2017

ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO

KOSTKOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO

Název česky

ZMĚNY TURISTICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI DESTINACE ČESKO

Název anglicky

Changes in tourist attendance of the destination Czechia

Autoři

KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Neuveden, Medzinárodné vzťahy 2016: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 661-672, 11 s. 2017

Nakladatel

Ekonóm Publishing EU Fakulta medzinárodných vzťahov Bratislava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:00010600

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-225-4365-1

Klíčová slova anglicky

Tourist attendance; incoming; destination Czechia; tourists from Russia and China
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Turistická návštěvnost destinací a příjezdový cestovní ruch se neustále mění v důsledku mnoha faktorů (ekonomických, bezpečnostních, politických, ekologických, zdravotních, změny trendů, potřeb a požadavků turistů ap.). Článek se zabývá zkoumáním změn v turistické návštěvnosti destinace Česko pro klíčové segmenty zahraniční příjezdové turistiky, se zaměřením na turistickou návštěvnost z Ruska a Číny. V článku jsou použity metody analýzy a vyhodnocování údajů o aktuální zahraniční návštěvnosti Česka. Uvedené jsou charakteristiky a zkoumány jsou příčiny změny socio - demografických preferencí incomingu vybraných cílových skupin. Výsledkem jsou specifická doporučení, jak tyto konkrétní turistické segmenty oslovit, pracovat s nimi a podpořit jejich příjezdy do naší země.

Anglicky

Tourist destinations attendance and inbound tourism is constantly changing due to many diverse factors (economic, security, political, environmental, health, changes in trends, needs and demands of tourists). The article explores changes in tourist attendance of the Czechia destination in the fied of incoming tourism, focusing on tourist attendance from Russia and China. In the article are used the methods of analysis and assessment of available data on the current Czech incoming. Defined are characteristics and explored are the reasons for changes in socio - demographic preferences of incoming tourism. The results are the recommendations as to reach out this selected tourism segments and support their arrivals to our country, for better economic profit.Tourist attendance, incoming, destination Czechia, tourists from Russia and China