D 2017

KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH JAKO TREND V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

KAJZAR, Patrik a Lubomír SCHELLONG

Základní údaje

Originální název

KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH JAKO TREND V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

Název česky

KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH JAKO TREND V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

Název anglicky

CULTURAL TOURISM AS TREND IN MORAVIAN-SILESIAN REGION

Autoři

KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí) a Lubomír SCHELLONG (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Praha, Mezinárodní vědecká konference " Hotelnictví, turismus a vzdělávání" od s. 150-156, 7 s. 2017

Nakladatel

VSH

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:00010845

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-87411-99-5

Klíčová slova anglicky

Kulturní - poznávací cestovní ruch; kulinářský cestovní ruch; Moravskoslezský kraj; turisté.
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Kulturní cestovní ruch (kulturně - poznávací) patří mezi nejoblíbenější formy cestovního ruchu a zájem o něj roste rychleji než u jiných forem cestovního ruchu. Trend kulturního cestovního ruchu uvedený v dokumentu UNWTO, lze spatřovat také v České republice. A právě Moravskoslezský kraj nabízí přírodní a kulturní krásy, včetně různých forem zážitků, které se mimo jiné týkají i kulturně - poznávacího cestovního ruchu. Cílem práce je ukázat, že kulturně - poznávací cestovní ruch je nezbytnou součástí podpory rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.

Anglicky

Cultural tourism (cultural-cognitive) belongs to the most popular forms of tourism and the interest in it grows faster than in other forms of tourism. The trend indicated in UNWTO document can be seen also in the Czech Republic. Moravian-Silesian region offers natural and cultural beauties, including various forms of experiences that relate to, among others, also cultural - cognitive tourism. The aim of this paper is to show, that cultural - cognitive tourism is an essential part of support of development of tourism in the Moravian-Silesian Region.