2017
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
BOBÁKOVÁ, Hanne-LoreZákladní údaje
Originální název
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Název česky
Faktory ovlivňující kvalitu výuky
Název anglicky
Quality of foreign language teaching
Autoři
BOBÁKOVÁ, Hanne-Lore (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
CASALC Review, 2017, 1804-9435
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:00010940
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
quality; education; foreign language; motivation
Změněno: 7. 2. 2020 10:58, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Studie se zabývá problematikou kvality výuky cizích jazyků z pohledu faktorů, jež ji ovlivňují. Problematika kvality výuky je zasazena do tř?? kontextů, evropského, národního a konkrétního vyučovacího procesu. V článku je věnována pozornost faktorům, které ovlivňují kvalitu edukačního procesu i kvalitu výstupu. V článku jsou zdůrazněny faktory, kterým je třeba věnovat pozornost při výuce cizích jazyků.
Anglicky
The study deals with the issue of the quality of foreign language teaching from the point of view of factors, which are importing for the quality of the education. In the introduction to the article is the issue of quality set in European, national context and then to education context. The article paid to the factors that have the impact on the quality of education process and output quality.