D 2017

Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning

JANÁKOVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning

Autoři

JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Neuveden, E-learning - Effective Development of Teachers Skills in the Area of ICT and E-learning, od s. 119-125, 6 s. 2017

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:00011010

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

"Neuveden"

ISSN

Klíčová slova anglicky

CRM; E-learning; information technology; key competences
Změněno: 7. 2. 2020 10:58, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

This paper is focused on support for optimal key competitions in the CRM (Customer Relation Management) field. The presented solution for this reality is based on monitoring of frequently required competences and searching out optimal CRM applications to adopt the needed skills in education. For a comparison, NetSuite CRM, Salesbox CRM, Salesforce CRM are selected.