2017
Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning
JANÁKOVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning
Autoři
JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Neuveden, E-learning - Effective Development of Teachers Skills in the Area of ICT and E-learning, od s. 119-125, 6 s. 2017
Nakladatel
Neuveden
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:00011010
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
"Neuveden"
ISSN
Klíčová slova anglicky
CRM; E-learning; information technology; key competences
Změněno: 7. 2. 2020 10:58, RNDr. Daniel Jakubík
Anotace
V originále
This paper is focused on support for optimal key competitions in the CRM (Customer Relation Management) field. The presented solution for this reality is based on monitoring of frequently required competences and searching out optimal CRM applications to adopt the needed skills in education. For a comparison, NetSuite CRM, Salesbox CRM, Salesforce CRM are selected.