JANÁKOVÁ, Milena. Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning. In E-learning - Effective Development of Teachers Skills in the Area of ICT and E-learning. Neuveden: Neuveden, 2017, s. 119-125, 6 s. ISBN "Neuveden".
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Develompent of Key Competences in CRM Field and E-learning
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Neuveden, E-learning - Effective Development of Teachers Skills in the Area of ICT and E-learning, od s. 119-125, 6 s. 2017.
Nakladatel Neuveden
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/17:00011010
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN "Neuveden"
ISSN 2451-3644
Klíčová slova anglicky CRM; E-learning; information technology; key competences
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Anotace
This paper is focused on support for optimal key competitions in the CRM (Customer Relation Management) field. The presented solution for this reality is based on monitoring of frequently required competences and searching out optimal CRM applications to adopt the needed skills in education. For a comparison, NetSuite CRM, Salesbox CRM, Salesforce CRM are selected.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 20:28