MATULA, Kamil. Využitelnost mobilních ICT ve výuce na Oddělení informační vědy ÚI FPF SU v Opavě. In Matula, K. Acta Bibliothecalia et Informatica. 1. vyd. Opava: Ústav informatiky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Slezská univerzita v Opavě. s. 61-71. ISBN 978-80-7510-042-9. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využitelnost mobilních ICT ve výuce na Oddělení informační vědy ÚI FPF SU v Opavě
Název anglicky The applicability of mobile ICT educational process of Department of Information science, Institute of Computer Science, Faculty of Philoshophy and Science, Silesian University in Opava
Autoři MATULA, Kamil.
Vydání 1. vyd. Opava, Acta Bibliothecalia et Informatica, od s. 61-71, 11 s. 2014.
Nakladatel Ústav informatiky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-7510-042-9
Klíčová slova česky mobilní ICT; mobilní zařízení; mobilní vzdělávání; informační studia a knihovnictví
Klíčová slova anglicky mobile ICT; mobile devices; mobile learning; information studies and librarianship
Štítky ÚI
Změnil Změnil: Mgr. Kamil Matula, Ph.D., učo 7389. Změněno: 2. 3. 2020 10:29.
Anotace
Kapitola se zabývá otázkou, zda by měla být výuka Oddělení informační vědy Ústavu informatiky na Filozoficko-přírodovědecké fakultě Slezské univerzity v Opavě doplněna mobilními informačními a komunikačními technologiemi. K tomu účelu jsou uvedeny výsledky kvalitativního průzkumu, který autor provedl v roce 2012. Zde se věnoval připravenosti daného oddělení na zapojení mobilních ICT do výuky a jejich využitelností. Z průzkumu vyplynula také doporučení a možnosti aplikace mobilních zařízení do vzdělávacího procesu na daném oddělení.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:13