2020
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.
KALEJA, MartinZákladní údaje
Originální název
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě.
Název česky
Etopedická diagnostika. E-learning kurz pro studenty Fakulty veřejných politik v Opavě
Název anglicky
Etopedická diagnostika. In E-learning course for students Faculty of Public Policies in Opava.
Autoři
Vydání
Opava, 2020
Nakladatel
Fakulta veřejných politik v Opavě Slezské univerzity v Opavě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
Diagnóza, diagnostický proces, prognóza, anamnéza, diagnostické metody a techniky, problémové chování, rizikové chování, etiologie, symptomatologie, vnitřní kauzální determinanty, vnější kauzální determinanty, mezilidské kauzální determinanty, porucha chování, medicínská klasifikace, společenská klasifikace, dimenzionální klasifikace, školská/pedagogická klasifikace, komorbidita.
Klíčová slova anglicky
Diagnosis, diagnostic process, prognosis, medical history, diagnostic methods and techniques, problematic behavior, risk behavior, etiology, symptomatology, internal causal determinants, external causal determinants, interpersonal causal determinants, behavioral disorder, medical classification, social classification, dimensional classification, school / pedagogical classification, comorbidity.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 7. 2020 19:35, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Anotace
V originále
Kurz se věnuje otázce etopedické diagnostiky. Koncepce obsahuje kromě teoretického vymezení základních tematických celků, jež tvoří konstrukci celé této studijní opory, také kontrolní otázky a úkoly, včetně korespondenčních zadání. Jeho tematizace se adresněji dotýká diagnostického procesu, následně poruchy chování, problémového chování a projevům rizikového chování dětí a dospívajících.