ZELINSKÝ, Miroslav a Ivana BULANDA. BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Sosnowiec: Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, roč. 2019, č. 4, s. 133-146. ISSN 1899-8658.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING
Název česky Tělesnost jako klíčový faktor mediální sebeprezentace
Autoři ZELINSKÝ, Miroslav (203 Česká republika, domácí) a Ivana BULANDA (203 Česká republika).
Vydání Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, 1899-8658.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19240/19:A0000588
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky tělo; tělesnost; body image; média; reklama
Klíčová slova anglicky body; corporeality; physicality; body image; media; advertising
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc., učo 50087. Změněno: 21. 4. 2020 20:44.
Anotace
The contribution is a consideration of the role of a human body in personal, physical reflections, in the field of art and in media space.
Anotace česky
Cílem studie je analýza role lidské tělesnosti v umění, reklamě a médiích.
VytisknoutZobrazeno: 22. 10. 2021 15:21