W 2019

Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce

Název česky

Workshop pro rodiče žáků a pedagogické pracovníky škol a školských zařízení pro rozvoj vzájemné spolupráce

Název anglicky

Workshop for parents of pupils and teachers of schools and school facilities for mutual cooperation development

Autoři

Vydání

2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

rodič, žák, pedagogický pracovník, spolupráce, komunikace, doučování, kurikulum

Klíčová slova anglicky

parent, pupil, teacher, cooperation, communication, tutoring, curriculum

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 7. 2020 19:23, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Anotace

V originále

- výměna zkušeností z domácího a školního prostředí ve vztahu k doučování za celou dobu realizace projektu - reflexe kurikula školního vzdělávání a evaluace kurikula doučování a předání poznatků Pracovní skupiny pro vzdělávání Romů - komunikace mezi rodiči, školou a dalšími aktéry vzdělávání - percepce rodičů, pedagogů, vedení škol a zástupců řešitelského týmu k realizaci a vyhodnocení projektových cílů směrem k prevenci studijní úspěšnosti

Anglicky

- exchange of experience from home and school environment in relation to tutoring during the whole project implementation - Reflection of the curriculum of school education and evaluation of the curriculum of tutoring and transfer of findings of the Working Group for Roma Education - communication between parents, school and other actors in education - Perception of parents, teachers, school leaders and representatives of the research team to realize and evaluate project goals towards prevention of study success