h 2019

Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Předseda vědeckého mezinárodního výboru mezinárodní vědecké a odborné konference

Název česky

Předseda vědeckého mezinárodního výboru konference v rámci řešení projektu OP „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239„Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodin

Název anglicky

Chairman of the International Scientific Committee of International Scientific and Professional Conference

Autoři

Vydání

2019 - 2019

Nakladatel

Mezinárodní vědecký výbor mezinárodní vědecká a odborná konference

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Členství ve věd. radách, odb. grémiích, expert. komisích apod.

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

občanská společnost, inkluzivní vzdělávání, školská segregace, romské děti, politika

Klíčová slova anglicky

civil society; inclusive education; school segregation; Romani children; policy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 7. 2020 18:53, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Anotace

V originále

Mezinárodní odborná a vědecká konference je realizována v rámci řešení rozvojového projektu s názvem: „Přímá a jasná podpora školské inkluze – otázka školy, rodiny, okolí,reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239. Je určena profesionálům, pracovníkům a expertům ve školství, odborníkům z různých relevantních profesí, rodičům žáků a široké veřejnosti zapojující se do věci školního vzdělávání.

Anglicky

International scientific and expert conference is realized within the framework of development project entitled: “Direct and clear support for school inclusion - the question of school, family, neighborhood, reg. no. CZ.02.3.61 / 0.0 / 0.0 / 15_007 / 0000239. It is intended for professionals, workers and experts in education, professionals from various relevant professions, pupils' parents and the general public involved to school education.