Detailed Information on Publication Record
2019
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
KALEJA, MartinBasic information
Original name
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Name in Czech
Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Name (in English)
nter and multi versus trans-linked research perspectives as a way of qualitative research to understanding what mentoring brings in education
Authors
Edition
Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Public Policies in Opava
Keywords (in Czech)
kvalitativní výzkum, mentoring, vzdělávání
Keywords in English
qualitative research, mentoring, education
Tags
International impact
Změněno: 3/8/2020 20:25, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány.
In English
The main objective of the organization of an international professional symposium on higher education issues was to reflect on issues which, in the area of institutional education at universities, colleges and academies providing tertiary education in the first to third level of education, are neglected and / or not adequately reflected.