p 2020

Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe

Název česky

Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe

Název anglicky

Perception and reflection of lifelong learning from the perspective of pedagogical practice

Autoři

KALEJA, Martin

Vydání

23. odborný panel "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem Národního pedagogického institutu v Praze, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

percepce, reflexe, celoživotní vzdělávání, DVPP, pedagogická praxe

Klíčová slova anglicky

perception, reflection, lifelong learning, DVPP, pedagogical practice

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 7. 2020 19:16, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Anotace

V originále

Šesté setkání odborného panelu "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" v rámci systémového projektu APIV A (Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem - Implementace Akčního plánu inkluzivního vzdělávání - metodická podpora), jehož realizátorem je Národní pedagogický institut České republiky. Tématem setkání je "DVPP - těžiště profesního rozvoje pedagogů". V rámci diskuse jednotlivých účastníků vzniknou závěry a doporučení pro sekci Vzdělávání MŠMT jako podklad pro řízení vzdělávací politiky v regionálním školství.

Anglicky

The sixth meeting of the expert panel "Preparation of DVPP programs for joint education" within the system project APIV A (Joint education and school support step by step - Implementation of the Action Plan for Inclusive Education - methodological support), implemented by the National Pedagogical Institute of the Czech Republic. The topic of the meeting is "DVPP - the focus of professional development of teachers". Within the discussion of individual participants, conclusions and recommendations will be drawn for the Education section of the Ministry of Education, Youth and Sports as a basis for the management of educational policy in regional education.