2020
Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe
KALEJA, MartinZákladní údaje
Originální název
Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe
Název česky
Percepce a reflexe celoživotního vzdělávání z pohledu pedagogické praxe
Název anglicky
Perception and reflection of lifelong learning from the perspective of pedagogical practice
Autoři
KALEJA, Martin
Vydání
23. odborný panel "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" projektu Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem Národního pedagogického institutu v Praze, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
percepce, reflexe, celoživotní vzdělávání, DVPP, pedagogická praxe
Klíčová slova anglicky
perception, reflection, lifelong learning, DVPP, pedagogical practice
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 7. 2020 19:16, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
V originále
Šesté setkání odborného panelu "Příprava programů DVPP pro společné vzdělávání" v rámci systémového projektu APIV A (Společné vzdělávání a podpora škol krok za krokem - Implementace Akčního plánu inkluzivního vzdělávání - metodická podpora), jehož realizátorem je Národní pedagogický institut České republiky. Tématem setkání je "DVPP - těžiště profesního rozvoje pedagogů". V rámci diskuse jednotlivých účastníků vzniknou závěry a doporučení pro sekci Vzdělávání MŠMT jako podklad pro řízení vzdělávací politiky v regionálním školství.
Anglicky
The sixth meeting of the expert panel "Preparation of DVPP programs for joint education" within the system project APIV A (Joint education and school support step by step - Implementation of the Action Plan for Inclusive Education - methodological support), implemented by the National Pedagogical Institute of the Czech Republic. The topic of the meeting is "DVPP - the focus of professional development of teachers". Within the discussion of individual participants, conclusions and recommendations will be drawn for the Education section of the Ministry of Education, Youth and Sports as a basis for the management of educational policy in regional education.