Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text
BECKER, Mathias. Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2017, 74 pp. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Geschichte und Realien der deutschsprachigen Länder II:Distanční studijní text |
Name in Czech | Reálie a historie německy mluvících zemí II: Distanční studijní text |
Authors | BECKER, Mathias. |
Edition | 1. vyd. Opava, 74 pp. 2017. |
Other information | |
---|---|
Original language | German |
Type of outcome | Textbook |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Philosophy and Science in Opava |
Keywords (in Czech) | Geografie und Bevölkerung Österreichs, Geschichte Österreichs, Babenberger, Habsburger, Habsburg-Mythos, Mythos Elisabeth von Österreich, Vermarktung von Geschichte, Gastronomie, Tourismus, Regionen und Städte Österreichs, Stadtführungen, Realien der Schweiz, Schweizer Wirtschaft, Liechtenstein, Luxemburg, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 |
Tags | Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400 |
Changed by | Changed by: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Changed: 20/5/2020 08:54. |
Abstract (in Czech) |
---|
Tématem přednášky jsou dějiny a reálie Rakouska a Švýcarska s přihlédnutím k Lichtenštejnsku a Lucembursku. V centru pozornosti se nacházejí vybrané historické epochy, jejich nejvýznamnější události a osobnosti. Pozornost je také věnována kulturnímu životu, geografii, ekonomice, gastronomii, zvykům a tradicím jednotlivých zemí. Témata jednotlivých přednášek jsou pak podrobně rozebrána v semináři. Studenti se v teamové práci s autentickými materiály oficiálních a turistických institucí seznámí s charakterem a historií jednotlivých regionů (tištěné a online materiály, social media atd.). Výsledky své práce představí formou ústních prezentací. Používané jsou také audiovizuální materiály. Dále se probírá význam reálií a historického vědění v profesním životě. V této souvislosti se jedná především o praktické využití kulturních a historických reálií v oblasti turismu, městského a regionálního marketingu, firemní komunikace, překladatelství/tlumočnictví a mezinárodních vztahů. |