MATULA, Kamil. Internetový marketing: distanční studijní opora. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2019, 83 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internetový marketing: distanční studijní opora
Autoři MATULA, Kamil.
Vydání Opava, 83 s. 2019.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky Marketing, Internetový marketing, Online marketing, Marketing na sociálních sítích, Marketingová teorie
Štítky 5ISIP2019, ÚI
Změnil Změnil: Mgr. Kamil Matula, Ph.D., učo 7389. Změněno: 5. 1. 2022 10:28.
Anotace
Studijní opora se věnuje vybraným aspektům marketingu na internetu a v digitálním prostředí. Vysvětluje, co je internetový a digitální marketing a zabývá se hlavními aspekty, které s ním souvisí - webová prezentace, marketing na sociálních sítích, marketing za pomocí elektronických zařízení. Snaží se podat přehled skutečností, jak působit pomocí marketingové komunikace úspěšně a získávat konverzi ze strany uživatelů. Proto je také potřeba alespoň základně pochopit, jak uživatelé přemýšlejí, co je nejsnáze ovlivní, a jaké formy je vhodné zvolit v různých situacích.
VytisknoutZobrazeno: 27. 8. 2024 17:11