b 2019

Internetový marketing: distanční studijní opora

MATULA, Kamil

Basic information

Original name

Internetový marketing: distanční studijní opora

Authors

Edition

Opava, 83 pp. 2019

Publisher

Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50803 Information science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Philosophy and Science in Opava

Keywords (in Czech)

Marketing, Internetový marketing, Online marketing, Marketing na sociálních sítích, Marketingová teorie

Tags

Změněno: 5/1/2022 10:28, Mgr. Kamil Matula, Ph.D.

Abstract

V originále

Studijní opora se věnuje vybraným aspektům marketingu na internetu a v digitálním prostředí. Vysvětluje, co je internetový a digitální marketing a zabývá se hlavními aspekty, které s ním souvisí - webová prezentace, marketing na sociálních sítích, marketing za pomocí elektronických zařízení. Snaží se podat přehled skutečností, jak působit pomocí marketingové komunikace úspěšně a získávat konverzi ze strany uživatelů. Proto je také potřeba alespoň základně pochopit, jak uživatelé přemýšlejí, co je nejsnáze ovlivní, a jaké formy je vhodné zvolit v různých situacích.

Files attached

Matula_Internet-marketing_cz.pdf
Request the author's version of the file