MATULA, Kamil. Internetový marketing: distanční studijní opora. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2019, 83 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Internetový marketing: distanční studijní opora
Authors MATULA, Kamil.
Edition Opava, 83 pp. 2019.
Publisher Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50803 Information science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Philosophy and Science in Opava
Keywords (in Czech) Marketing, Internetový marketing, Online marketing, Marketing na sociálních sítích, Marketingová teorie
Tags 5ISIP2019, ÚI
Changed by Changed by: Mgr. Kamil Matula, Ph.D., učo 7389. Changed: 5/1/2022 10:28.
Abstract
Studijní opora se věnuje vybraným aspektům marketingu na internetu a v digitálním prostředí. Vysvětluje, co je internetový a digitální marketing a zabývá se hlavními aspekty, které s ním souvisí - webová prezentace, marketing na sociálních sítích, marketing za pomocí elektronických zařízení. Snaží se podat přehled skutečností, jak působit pomocí marketingové komunikace úspěšně a získávat konverzi ze strany uživatelů. Proto je také potřeba alespoň základně pochopit, jak uživatelé přemýšlejí, co je nejsnáze ovlivní, a jaké formy je vhodné zvolit v různých situacích.
PrintDisplayed: 24/7/2024 08:12