DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila. Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business. Hershey: IGI Global. 340 s. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage. ISBN 978-1-7998-2714-6. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business
Autoři DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila.
Vydání Hershey, 340 s. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage, 2020.
Nakladatel IGI Global
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-7998-2714-6
Klíčová slova anglicky busines;competencie;start-ups
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D., učo 19986. Změněno: 4. 8. 2020 16:18.
Anotace
Business competencies are very complex, and entrepreneurs' beliefs, actions, and aspirations for their businesses are widely influenced by their sense of values and beliefs. This influences the actions they take, especially in challenging situations. Successful entrepreneurs can accept challenges, learn to make responsible choices, and make sure to weigh all possible outcomes. Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business is an assortment of innovative research on the methods and applications of strategic models for entrepreneurship competency. While highlighting topics including intellectual capital, risk management, and entrepreneurship education, this book is ideally designed for entrepreneurs, business executives, industry professionals, academicians, students, and researchers seeking to reduce the level of failure of entrepreneurial activity within the global business community.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:10