VIKTORIN, Jan. Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole. In Bartoňová, M., Magerová, J., Pipeková, J., Řehulka, E., Viktorin, J., Vítková, M. Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 31-43. ISBN 978-80-210-9310-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{41427, author = {Viktorin, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty}, edition = {1. vydání}, editor = {Bartoňová, M., Magerová, J., Pipeková, J., Řehulka, E., Viktorin, J., Vítková, M}, keywords = {individual support; pupils with special educational needs; consulting services; school counseling facilities; school counseling center; school special educator}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9310-2}, pages = {31-43}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole}, year = {2019} }
TY - CHAP ID - 41427 AU - Viktorin, Jan PY - 2019 TI - Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021093102 KW - individual support KW - pupils with special educational needs KW - consulting services KW - school counseling facilities KW - school counseling center KW - school special educator N2 - V kapitole jsou analyzovány úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole. Pozornost je věnována individuální podpoře žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, poradenským službám, školským poradenským zařízením, jako je pedagogicko-psychologická poradna a speciálně pedagogické centrum, a školním poradenským pracovištím na školách. ER -
VIKTORIN, Jan. Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole. In Bartoňová, M., Magerová, J., Pipeková, J., Řehulka, E., Viktorin, J., Vítková, M. \textit{Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s.~31-43. ISBN~978-80-210-9310-2.
|