Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{41432, author = {Šimčíková, Kateřina and Viktorin, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích}, edition = {1. vydání}, editor = {Vrubel, M. a kol}, keywords = {literature review; support measures; special educational needs; pupil with special educational needs; inclusive education; mainstream school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8107-9}, pages = {19-29}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 41432 AU - Šimčíková, Kateřina - Viktorin, Jan PY - 2015 TI - Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081079 KW - literature review KW - support measures KW - special educational needs KW - pupil with special educational needs KW - inclusive education KW - mainstream school N2 - Tato přehledová studie analyzuje 10 studií, které se zabývají podpůrnými opatřeními u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Na pokladě výsledků výzkumů českých i zahraničních autorů jsme se rozhodli zaměřit na přístupy pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání, hodnocení efektivity výukových metod, efektivní faktory a podpůrná opatření a na uplatňování inkluzivních principů. Jak z výzkumů vyplynulo, u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami lze uplatnit obecné pedagogické metody za předpokladu, že budou upravovány podle výukových cílů a možností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Pedagogové také zdůrazňují důležitost motivace žáků v procesu edukace. ER -
ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina a Jan VIKTORIN. Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. In Vrubel, M. a kol. \textit{Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s.~19-29. ISBN~978-80-210-8107-9.
|