Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{41441, author = {Viktorin, Jan and Vítková, Marie}, article_location = {Prešov}, article_number = {1}, keywords = {counseling; school counseling center; counseling staff; expert advisor; school special educator; school psychologist}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}, title = {Pracovníci školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji}, url = {http://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%201.pdf}, volume = {7}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 41441 AU - Viktorin, Jan - Vítková, Marie PY - 2018 TI - Pracovníci školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky VL - 7 IS - 1 SP - 24-47 EP - 24-47 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 25857363 KW - counseling KW - school counseling center KW - counseling staff KW - expert advisor KW - school special educator KW - school psychologist UR - http://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%201.pdf N2 - Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat činnosti jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na analyzování znalosti ředitelů základních škol v oblasti státní úrovně kurikulárních dokumentů (RVP ZV) a školní úrovně kurikulárních dokumentů (ŠVP školy), určení hlavního zdroje informací pro ředitele o jednotlivých typech postižení či znevýhodnění nebo zjištění úrovně spolupráce mezi pedagogy a pracovníky školního poradenského pracoviště. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. Všechny stanovené hypotézy byly na základě získaných výsledků potvrzeny. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce. ER -
VIKTORIN, Jan a Marie VÍTKOVÁ. Pracovníci školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji. \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2018, roč.~7, č.~1, s.~24-47. ISSN~2585-7363.
|