VIKTORIN, Jan a Monika WINKLEROVÁ. Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice. Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2019, roč. 8, č. 1, s. 88-103. ISSN 2585-7363.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice
Název česky Názory rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra v České republice
Název anglicky Parent's Views on the Use of Computer Games and Applications in Students with Autism Spectrum Disorder in the Czech Republic
Autoři VIKTORIN, Jan a Monika WINKLEROVÁ.
Vydání Štúdie zo špeciálnej pedagogiky, Prešov, Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2019, 2585-7363.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky poruchy autistického spektra; počítačové hry; aplikace; moderní technologie ve škole; alternativní výukové programy; hry pro žáky s poruchou autistického spektra
Klíčová slova anglicky autism spectrum disorders; computer games; applications; modern technology at school; alternative teaching programs; games for pupils with autism spectrum disorder
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D., učo 57347. Změněno: 11. 8. 2020 18:24.
Anotace
Hlavním cílem výzkumného šetření byla analýza názorů rodičů na využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění postojů rodičů k využívání počítačových her a aplikací u žáků s poruchou autistického spektra ve školním prostředí, zjištění preferovaných typů počítačových her u žáků s poruchou autistického spektra z pohledu rodičů a také na popsání kritérií rodičů pro výběr počítačových her a aplikací pro děti s poruchou autistického spektra. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.
Anotace anglicky
The main aim of the research study was to analyse parents‘ views on the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder. On the basis of the main aim, partial aims were set, which were mainly focused on finding parents‘ attitudes about the use of computer games and applications in students with autism spectrum disorder in the school environment, identifying preferred types of computer games in students with autism spectrum disorder from the parent‘s point of view and also on describing parents’ criteria for choosing computer games and applications for children with autism spectrum disorder. To achieve the aim of the research study, a quantitative method in the form of a questionnaire of own design was used.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 16:02