p 2020

Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi

KALEJA, Martin

Základní údaje

Originální název

Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi

Název česky

ercepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi

Autoři

Vydání

Těžiště profesního rozvoje pedagogů. Praha: Národní pedagogický institut ČR, 2020

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

vzdělávání; škola; Rom; žák; sociální

Klíčová slova anglicky

education; school; Roma; pupils; social

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 1. 2021 14:06, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.