2020
Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi
KALEJA, MartinZákladní údaje
Originální název
Percepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi
Název česky
ercepce, přístupy a další klíčové související faktory vlastního pojetí (pseudo) snah o integraci či inkluzi a divergence ve školské (nejen politické) praxi
Autoři
Vydání
Těžiště profesního rozvoje pedagogů. Praha: Národní pedagogický institut ČR, 2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
vzdělávání; škola; Rom; žák; sociální
Klíčová slova anglicky
education; school; Roma; pupils; social
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 1. 2021 14:06, doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.