NENIČKA, Lubomír, Krystyna HEINZ a Martina CHYLKOVÁ. Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+. In Jarmila Šebestová. Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business. New York: IGI Global. s. 236-252. ISBN 978-1-7998-2714-6. doi:10.4018/978-1-7998-2714-6. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+
Název česky Perspektivy podnikatelského vzdělávání v evropském a národním kontextu. Příklad mezinárodního projektu ECMT+
Autoři NENIČKA, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí), Krystyna HEINZ (203 Česká republika) a Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání New York, Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business, od s. 236-252, 17 s. 2020.
Nakladatel IGI Global
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/20:A0000157
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-7998-2714-6
Doi http://dx.doi.org/10.4018/978-1-7998-2714-6
Klíčová slova česky Podnikání podnikatelské vzdělávání; podnikatelské kompetence; kultura
Klíčová slova anglicky Entrepreneurship; entrepreneurship education; entrepreneurial competencies; kultura
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Chylková, učo 50254. Změněno: 20. 12. 2022 09:31.
Anotace
The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.
Anotace česky
Kapitola představuje pohledy studentů, kteří se účastnili mezinárodního projektu ECMT+ v rámci programu Erasmus+. Kapitola se zaměřuje na srovnání sebehodnocení v rámci kol intenzivních programů projektu ECMT+. Srovnání těchto reflexí ukazuje, že studenti jsou schopni analyzovat své postoje a reflexe mnohem komplexnějším způsobem než v minulém ročníku projektu.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 09:08