BOTLÍK, Josef, Milena JANÁKOVÁ a Milena BOTLÍKOVÁ. CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU. Online. In Andrej Kiner, Zuzana Rozkošová, Terézia Seresová, Jakub Szabó, Lenka Tomečková, Eva Vlková. 21. mezinárodná konference Medzinárodné vzťahy 2020:Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. 21. vyd. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov, 2020. s. 80 - 89. ISBN 978-80-225-4786-4. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU
Název česky CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU
Název anglicky CRM Systems as a Possible Consolidation Tool after the Coronavirus Crisis – EU Analysis
Autoři BOTLÍK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Milena JANÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Milena BOTLÍKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání 21. vyd. Bratislava, 21. mezinárodná konference Medzinárodné vzťahy 2020:Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 80 - 89, 10 s. 2020.
Nakladatel Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/47813059:19520/20:A0000176
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-225-4786-4
Klíčová slova česky CRM; Digitální ekonomika; krize; nástroje; EU
Klíčová slova anglicky CRM; Digital Economics; EU; Crisis; Tools
Štítky SGS192019
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Milena Botlíková, Ph.D., učo 21108. Změněno: 2. 3. 2021 09:58.
Anotace
Ekonomické a sociální otřesy způsobené pandemií covid19, dané globální povahou socioekonomického prostředí, ukázaly nutnost větší orientace na zákazníky. Zákazník je nejvyšší prioritou pro podniky na všech trzích. Vztahy podniků se zákazníky vybudované v průběhu let se proto během pandemie covid19 mohou pro podniky ukázat jako prvořadé. Systémy CRM jsou nástrojem pro interakci s potenciální cílovou skupinou zákazníků. Optimalizace tržních možností je strategickým procesem, který zvyšuje výkonnost podniků, což je patrné zejména u velkých, nadnárodních korporací. Uplynulá dekáda ukázala ve státech EU mírné tendence snižování počtu firem, využívajících CRM systémy. Matematicko statistický aparát však predikuje růstový trend.
Anotace anglicky
The economic and social upheavals caused by the covid19 pandemic, given the global nature of the socio-economic environment, have shown the need for greater customer orientation. The customer is the highest priority for companies in all markets. Therefore, business-customer relationships built over the years may prove paramount for businesses during the COVID-19 pandemic. CRM systems are a tool for interacting with a potential target group of customers. Optimizing market opportunities is a strategic process that increases the performance of companies, which is especially evident in large, multinational corporations. The past decade has shown a slight tendency in EU countries to reduce the number of companies using CRM systems. However, the mathematical statistical apparatus predicts a growth trend.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:09