2020
CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU
BOTLÍK, Josef, Milena JANÁKOVÁ a Milena BOTLÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU
Název česky
CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU
Název anglicky
CRM Systems as a Possible Consolidation Tool after the Coronavirus Crisis – EU Analysis
Autoři
BOTLÍK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Milena JANÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Milena BOTLÍKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
21. vyd. Bratislava, 21. mezinárodná konference Medzinárodné vzťahy 2020:Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 80 - 89, 10 s. 2020
Nakladatel
Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/20:A0000176
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-225-4786-4
Klíčová slova česky
CRM; Digitální ekonomika; krize; nástroje; EU
Klíčová slova anglicky
CRM; Digital Economics; EU; Crisis; Tools
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2021 09:58, Ing. Milena Botlíková, Ph.D.
V originále
Ekonomické a sociální otřesy způsobené pandemií covid19, dané globální povahou socioekonomického prostředí, ukázaly nutnost větší orientace na zákazníky. Zákazník je nejvyšší prioritou pro podniky na všech trzích. Vztahy podniků se zákazníky vybudované v průběhu let se proto během pandemie covid19 mohou pro podniky ukázat jako prvořadé. Systémy CRM jsou nástrojem pro interakci s potenciální cílovou skupinou zákazníků. Optimalizace tržních možností je strategickým procesem, který zvyšuje výkonnost podniků, což je patrné zejména u velkých, nadnárodních korporací. Uplynulá dekáda ukázala ve státech EU mírné tendence snižování počtu firem, využívajících CRM systémy. Matematicko statistický aparát však predikuje růstový trend.
Anglicky
The economic and social upheavals caused by the covid19 pandemic, given the global nature of the socio-economic environment, have shown the need for greater customer orientation. The customer is the highest priority for companies in all markets. Therefore, business-customer relationships built over the years may prove paramount for businesses during the COVID-19 pandemic. CRM systems are a tool for interacting with a potential target group of customers. Optimizing market opportunities is a strategic process that increases the performance of companies, which is especially evident in large, multinational corporations. The past decade has shown a slight tendency in EU countries to reduce the number of companies using CRM systems. However, the mathematical statistical apparatus predicts a growth trend.