JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Petr ŠAUMAN a Josef BOTLÍK. The Optimal Volume of CRM Services for Small Business. International Journal of Advanced Science and Technology. roč. 29, č. 3, s. 4209-4229. ISSN 2005-4238. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
Autoři JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, domácí), Petr ŠAUMAN (203 Česká republika, domácí) a Josef BOTLÍK (203 Česká republika).
Vydání International Journal of Advanced Science and Technology, 2020, 2005-4238.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Stát vydavatele Austrálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19520/20:A0000177
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky Computer Software; Information and Knowledge; Marketing; Customer Relationship Management; Small Business; IT Services
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Milena Janáková, Ph.D., učo 48743. Změněno: 1. 2. 2021 13:54.
Anotace
The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 07:27