2020
The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Petr ŠAUMAN a Josef BOTLÍKZákladní údaje
Originální název
The Optimal Volume of CRM Services for Small Business
Autoři
JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, domácí), Petr ŠAUMAN (203 Česká republika, domácí) a Josef BOTLÍK (203 Česká republika)
Vydání
International Journal of Advanced Science and Technology, 2020, 2005-4238
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
10200 1.2 Computer and information sciences
Stát vydavatele
Austrálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19520/20:A0000177
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
Computer Software; Information and Knowledge; Marketing; Customer Relationship Management; Small Business; IT Services
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2021 13:54, Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Anotace
V originále
The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.