VIKTORIN, Jan. Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 137 s. ISBN 978-80-7510-424-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách
Název česky Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách
Název anglicky Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools
Autoři VIKTORIN, Jan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Opava, 137 s. 2020.
Nakladatel Slezská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19510/20:A0000266
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
ISBN 978-80-7510-424-3
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; percepčně-motorické funkce; podpůrná opatření; žák s lehkým mentálním postižením; podmínky vzdělávání; školní poradenské pracoviště; školské poradenské zařízení; učitelé; vzdělávací proces
Klíčová slova anglicky inclusive education; perception-motor functions; supportive measures; pupil with mild intellectual disability; conditions of the education; school counselling centre; school counselling facility; teachers; educational process
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Jan Viktorin, Ph.D., učo 57347. Změněno: 4. 2. 2021 16:54.
Anotace
Předkládaná monografie se zabývá analýzou úrovně percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol. Teoretická část se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Empirická část formuluje výzkumný problém, výzkumné otázky a použitou metodiku výzkumného šetření. Ve výzkumu jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Závěrečné subkapitoly obsahují vyhodnocení výzkumných otázek, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.
Anotace anglicky
The presented monography deals with the analysis of the level of perception-motor functions in pupils with mild intellectual disabilities at the first degree of mainstream primary schools. The theoretical part focuses on pupils with mild intellectual disabilities in an inclusive school. The empirical part formulates the research problem, the research questions and used methodology of the research study. The research analyses interviews, which are processed into causal networks. The final subchapters contain evaluation of research questions, discussion and recommendations for special pedagogical theory and practice.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 21:32