Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{48725, author = {Dostalová, Eva and Viktorin, Jan}, article_location = {Prešov}, article_number = {1}, keywords = {literature review; perceptual motor skills; mild intellectual disability; children; pupils}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}, title = {Percepčně-motorické schopnosti u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf}, volume = {10}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 48725 AU - Dostalová, Eva - Viktorin, Jan PY - 2021 TI - Percepčně-motorické schopnosti u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky VL - 10 IS - 1 SP - 41-53 EP - 41-53 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 25857363 KW - literature review KW - perceptual motor skills KW - mild intellectual disability KW - children KW - pupils UR - https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf N2 - Přehledová studie analyzuje osm odborných statí, jež se soustředí na problematiku percepčně-motorických schopností u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením. U dětí a žáků s lehkým mentálním postižením se objevují deficity v percepčně-motorických schopnostech. Deficity adaptivních a intelektových schopností u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením mohou být výraznější (především kvůli jejich konceptuálním a abstraktním důvodům) než jejich relativní deficity percepčně-motorických schopností. Posílení percepčně-motorických schopností u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením se stává cílem intenzivních školních intervencí coby prostředku ke zmírnění problémů v adaptivním působení. ER -
DOSTALOVÁ, Eva a Jan VIKTORIN. Percepčně-motorické schopnosti u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením. \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, roč.~10, č.~1, s.~41-53. ISSN~2585-7363.
|