2018
Cizojazyčná příprava AJ2
CHYLKOVÁ, Martina a Janusz KARPETAZákladní údaje
Originální název
Cizojazyčná příprava AJ2
Název česky
Cizojazyčná příprava AJ2
Autoři
Vydání
Karviná, 133 s. 2018
Nakladatel
SU OPF
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Učebnice
Obor
60201 General language studies
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
Marketing and selling advertising entrepreneur business organization cutting costs profit global trade
Změněno: 11. 4. 2023 11:38, Miroslava Snopková
V originále
Opora Cizojazyčná příprava AJ 2 je určena pro studenty prezenční i distanční formy studia a svým rozsahem odpovídá výuce anglického jazyka za třetí semestr na ekonomických fakultách. Opora je rozvržena do šesti tematických okruhů – Marketing ans Selling – Advertising, Entrepreneurs – Business Organisation and People, – Cutting Costs – Profit, Loss and Payment a obsahuje také anotaci, včetně klíčových slov. Kapitoly jsou rozčleněny do následujících částí: slovní zásoba, text a otázky k textu, nácvik lexika a gramatikya na konci následuje test. Jednotlivé kapitoly si kladou za cíl procvičit, prohloubit a zdokonalit si znalosti v anglickém jazyce v oblasti týkající se marketingu a prodeje, reklamy, podnikatele, obchodní organizace společnosti, nákladů, výkazů zisků a ztrát, a globálního obchodu. Tomu je přizpůsobena slovní zásoba a cvičení. Vybraná obchodní témata připravují svou odbornou slovní zásobou, nácvikem lexika a gramatiky či testů na konci kapitol na typizované a z velké části autentické obchodní situace z jazykového hlediska. Závěrečná část se věnuje aktivnímu nácviku všech nejběžnějších spojení, frází či jiných obchodních obratů, které moderní obchodní angličtina využívá. Materiál celkově tvoří základ pro zvládnutí jednotlivých problematik v praxi a usnadní posluchačům lépe se adaptovat na cizojazyčné firemní prostředí. Jedním z klíčových výstupů opory Cizojazyčná příprava AJ 2 je kromě zvládnutí slovní zásoby, cvičení lexika či gramatiky, také umění pracovat s odborným textem a v neposlední řadě posílení komunikativních dovedností v moderním profesním podnikatelském prostředí.
Česky
Opora Cizojazyčná příprava AJ 2 je určena pro studenty prezenční i distanční formy studia a svým rozsahem odpovídá výuce anglického jazyka za třetí semestr na ekonomických fakultách. Opora je rozvržena do šesti tematických okruhů – Marketing ans Selling – Advertising, Entrepreneurs – Business Organisation and People, – Cutting Costs – Profit, Loss and Payment a obsahuje také anotaci, včetně klíčových slov. Kapitoly jsou rozčleněny do následujících částí: slovní zásoba, text a otázky k textu, nácvik lexika a gramatikya na konci následuje test. Jednotlivé kapitoly si kladou za cíl procvičit, prohloubit a zdokonalit si znalosti v anglickém jazyce v oblasti týkající se marketingu a prodeje, reklamy, podnikatele, obchodní organizace společnosti, nákladů, výkazů zisků a ztrát, a globálního obchodu. Tomu je přizpůsobena slovní zásoba a cvičení. Vybraná obchodní témata připravují svou odbornou slovní zásobou, nácvikem lexika a gramatiky či testů na konci kapitol na typizované a z velké části autentické obchodní situace z jazykového hlediska. Závěrečná část se věnuje aktivnímu nácviku všech nejběžnějších spojení, frází či jiných obchodních obratů, které moderní obchodní angličtina využívá. Materiál celkově tvoří základ pro zvládnutí jednotlivých problematik v praxi a usnadní posluchačům lépe se adaptovat na cizojazyčné firemní prostředí. Jedním z klíčových výstupů opory Cizojazyčná příprava AJ 2 je kromě zvládnutí slovní zásoby, cvičení lexika či gramatiky, také umění pracovat s odborným textem a v neposlední řadě posílení komunikativních dovedností v moderním profesním podnikatelském prostředí.