2020
			
	    
	
	
    The KPI Hierarchy for CRM and Marketing
JANÁKOVÁ, Milena; Petr SUCHÁNEK; Peter PADYŠÁK a Josef BOTLÍKZákladní údaje
Originální název
The KPI Hierarchy for CRM and Marketing
	Autoři
Vydání
 GIS Business, 2020, 1430-3663
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
10200 1.2 Computer and information sciences
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
			Klíčová slova anglicky
Computer Software; Information and Knowledge; KPI, Marketing; Customer Relationship Management
		Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
		
				
				Změněno: 20. 9. 2021 09:56, Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
				
		Anotace
V originále
The purpose of this paper is to specify the recommended KPI hierarchy for marketing in CRMs in case small business. The value of this paper is in comprehensive work with KPIs. These KPIs were around 192. It is not the ability of small business to work with everyone. Originality is visible in the volume of recommended KPIs for small business based on data derived from the real situation that focuses on consulting services.