JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Peter PADYŠÁK a Josef BOTLÍK. The KPI Hierarchy for CRM and Marketing. GIS Business. roč. 15, č. 1, s. 263-277. ISSN 1430-3663. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The KPI Hierarchy for CRM and Marketing
Autoři JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Peter PADYŠÁK a Josef BOTLÍK.
Vydání GIS Business, 2020, 1430-3663.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky Computer Software; Information and Knowledge; KPI, Marketing; Customer Relationship Management
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Milena Janáková, Ph.D., učo 48743. Změněno: 20. 9. 2021 09:56.
Anotace
The purpose of this paper is to specify the recommended KPI hierarchy for marketing in CRMs in case small business. The value of this paper is in comprehensive work with KPIs. These KPIs were around 192. It is not the ability of small business to work with everyone. Originality is visible in the volume of recommended KPIs for small business based on data derived from the real situation that focuses on consulting services.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:29