BARTÓK, Ottó, Vratislav KOZÁK a Radka BAUEROVÁ. Online grocery shopping: the customers´ perspective in the Czech Republic. EQUILIBRIUM. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. Torun: INST ECONOMIC RESEARCH-POLAND, 2021, roč. 16, č. 3, s. 679-695. ISSN 1689-765X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24136/eq.2021.025.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Online grocery shopping: the customers´ perspective in the Czech Republic
Název česky Online nakupování potravin: pohled zákazníků z České republiky
Autoři BARTÓK, Ottó (203 Česká republika, garant), Vratislav KOZÁK (203 Česká republika) a Radka BAUEROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání EQUILIBRIUM. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy. Torun, INST ECONOMIC RESEARCH-POLAND, 2021, 1689-765X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Odkaz na webovou stránku
Kód RIV RIV/47813059:19520/21:A0000223
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Doi http://dx.doi.org/10.24136/eq.2021.025
UT WoS 000707650000009
Klíčová slova česky potraviny; e-shop; zákazník; chování; online nakupování potravin
Klíčová slova anglicky grocery; e-shop; customer; behaviour; online grocery shopping
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2022 20:58.
Anotace
Online shopping is becoming popular among most customers thanks to quickness and easy shopping, and also due the COVID pandemic. Companies are aware of the great interest of customers and, as a consequence, e-commerce is expanding. There has been a significant increase in online grocery purchases due to economic growth in the past few years. Online shopping attracts a lot of research interest, individual authors and this is a widely dis-cussed topic. It should be borne in mind that online purchasing of food has its own peculiarities compared to the segment of electronics or fashion from the perspective of everyday needs.
Anotace česky
Nakupování online se stává oblíbeným u většiny zákazníků díky rychlosti a snadnosti nákupu a také díky pandemii COVID. Společnosti si uvědomují velký zájem zákazníků, a proto se elektronické obchodování rozšiřuje. V posledních několika letech došlo díky hospodářskému růstu k výraznému nárůstu nákupů potravin online. Nakupování online přitahuje velký zájem výzkumníků, jednotlivých autorů a jedná se o široce diskutované téma. Je třeba mít na paměti, že online nákup potravin má z hlediska každodenních potřeb svá specifika ve srovnání se segmentem elektroniky nebo módy.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 06:46