POLOIAN, L. R. Retailing Principles: Global, Multichannel, and Managerial Viewpoints. 2nd ed. London: Bloomsbury Publishing. ISBN 978-1-56367-742-7. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Retailing Principles: Global, Multichannel, and Managerial Viewpoints.
Autoři POLOIAN, L. R.
Vydání 2nd ed. London, 2013.
Nakladatel Bloomsbury Publishing.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-56367-742-7
Změnil Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 3. 12. 2021 16:16.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:38