MALHOTRA, N K, D NUNAN a D F BIRKS. Marketing Research: An Applied Approach. 5th. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-10312-9. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Research: An Applied Approach
Autoři MALHOTRA, N K, D NUNAN a D F BIRKS.
Vydání 5th. Harlow, 2017.
Nakladatel Pearson Education Limited
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-1-292-10312-9
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 6. 1. 2022 17:01.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 06:03