2022
			
	    
	
	
    Mediální výchova ve školní výuce : od teorie k praxi
SCHNEIDEROVÁ, Soňa; Radka HOLANOVÁ; Tomáš KLINKA; Martin BÍLEK; Rábová KLABÍKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Mediální výchova ve školní výuce : od teorie k praxi
	Název česky
Mediální výchova ve školní výuce : od teorie k praxi
	Název anglicky
Media education in school teaching: from theory to practice
		Autoři
SCHNEIDEROVÁ, Soňa; Radka HOLANOVÁ; Tomáš KLINKA; Martin BÍLEK; Rábová KLABÍKOVÁ; Lucie HLAVÁČOVÁ; Barbora HOLUBOVÁ a Vychopňová SUKOVÁ
			Vydání
 Praha, 104 s. 2022
			Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzita Karlova
		Další údaje
Typ výsledku
Učebnice
		Obor
60203 Linguistics
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
			ISBN
978-80-7603-302-3
		Klíčová slova česky
mediální výchova
		Klíčová slova anglicky
Media education
		Příznaky
Recenzováno
		
				
				Změněno: 21. 2. 2022 18:12, PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
				
		V originále
Cílem publikace je poskytnout dostatek podpůrného materiálu k některým tématům, která nám dosud v dostupných učebnicích a sešitech mediální výchovy chyběla a po kterých učitelé volají. Z textu je zřejmé, že v žádném případě nehledáme koncept kompletní učebnice mediální výchovy a pokrytí všech důležitých témat kromě úvodu několika příkladů z různých oborů využitelných ve výuce. Publikaci tvoří metodická část, ve které jsou jednotliví oboroví specialisté jeho mezioborové činnosti pro rozvoj dovedností souvisejících s mediální výchovou, pracovní listy pro žáky a studenty využitelné přímo ve výuce a přílohy, ve kterých naleznete dokumenty a texty potřebné k realizovat navrhované aktivity.
				Česky
The aim of the publication is to provide enough supporting material on some topics that we have so far lacked in the available textbooks and notebooks of media education and which teachers are calling for. It is clear from the text that we are by no means looking for a concept of a complete textbook of media education and coverage of all important topics except the introduction several examples from different fields usable in teaching. The publication consists of a methodological part, in which the individual field specialists of his interdisciplinary activities for the development of skills related to media education, worksheets for pupils and students usable directly in teaching and appendices, in which you will find documents and texts needed to implement the proposed activities.