KRAMOLIŠOVÁ, Markéta. Fehler in Schüleraufsätzen. Ergebnisse einer textlinguistischen Analyse. In Diana Adamová a Gabriela Rykalová. Twenty-first Century Perspective on Text Analysis / Perspektiven der Textanalyse im 21. Jahrhundert. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, s. 133-146. ISBN 978-80-7510-481-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fehler in Schüleraufsätzen. Ergebnisse einer textlinguistischen Analyse.
Název česky Chyby ve studentských slohových pracích. Výsledky textovo-lingvistické analýzy.
Název anglicky Mistakes in student essays. Results of a text-linguistic analysis.
Autoři KRAMOLIŠOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Opava, Twenty-first Century Perspective on Text Analysis / Perspektiven der Textanalyse im 21. Jahrhundert. od s. 133-146, 14 s. 2021.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19240/21:A0000925
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-7510-481-6
Klíčová slova česky textová analýza; slohové práce; chyba; analýza chyb; typologie chyb; komunikace
Klíčová slova anglicky text analysis; essays; mistake; analysis of mistakes; typology of mistakes; communication
Štítky SGS12020, SGS_1_2020, ÚCJ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Michaela Weiss, Ph.D., učo 48912. Změněno: 28. 2. 2022 13:16.
Anotace
Das Kapitel setzt sich zum Ziel, die Ergebnisse einer Fehleranalyse von Schüleraufsätzen vorzustellen, um die häufigsten Fehlerursachen, die tschechische Schüler beim Deutschlernen machen, zu entdecken, zu benennen und zu beschreiben. Die einzelnen Fehler werden auf der orthographischen, morpho-syntaktischen und lexikalischen Ebene analysiert und die Häufigkeit der einzelnen Fehler ausgewertet.
Anotace česky
Kapitola si klade za cíl představit výsledky analýzy chyb studentských slohových prací, odhalit, pojmenovat a popsat nejčastější příčiny chyb při učení němčiny. Jednotlivé chyby a jejich četnost jsou analyzovány a vyhodnoceny na úrovni ortografické, morfosytaktické a lexikální.
Anotace anglicky
The aim of this article is to present the results of an analysis of the mistakes in the essays and to find out, name and describe the most frequent causes of the mistakes made by Czech students who learn German. The research deals with the orthographic, morphological, syntactic and lexical mistakes and the frequency of them.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 21:17