2022
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
Název anglicky
Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 5 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
Autoři
ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí) a Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19510/22:A0000392
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky
educational activities; evaluation; support for early childhood development; education of parents on hygiene habits; training of field social workers
Změněno: 29. 3. 2023 13:51, Jana Tamfalová
V originále
Zástupci partnerských organizací participujících na řešení projektu se aktivně zapojili do prezentace dosud realizovaných vzdělávacích aktivit v rámci jednotlivých organizací (Eurotopia, Elim Opava, Ecce Homo Šternberk, Slezská univerzita) s důrazem na evaluaci vzdělávacích aktivit. Účastníci se shodli na významu evaluace pro účely efektivního plánování následujících vzdělávacích aktivit. Živě byla diskutována zejména problematika motivace cílové skupiny k nabízeným aktivitám. Ve druhé části setkání byli členové platformy pozváni na blížící se vzdělávací aktivitu s názvem Bubnování jako preventivní aktivita a jeden z prostředků zlepšování komunikace mezi členy komunity, kterou organizuje Slezská univerzita. V závěru společného setkání byly diskutovány možnosti vzájemné spolupráce studentů studijního programu Speciální pedagogika s nestátními neziskovými organizacemi.
Anglicky
Representatives of partner organizations participating in the project actively participated in the presentation of the educational activities implemented so far within the individual organizations (Eurotopia, Elim Opava, Ecce Homo Šternberk, Silesian University) with emphasis on the evaluation of educational activities. The participants agreed on the importance of evaluation for the purpose of effective planning of the following educational activities. In particular, the issue of motivation of the target group to the offered activities was discussed vividly. In the second part of the meeting, the platform members were invited to an upcoming educational activity called Drumming as a preventive activity and one of the means of improving communication between community members, organized by the University of Silesia. At the end of the joint meeting, the possibilities of mutual cooperation between students of the Special Education programme and non-governmental non-profit organisations were discussed.