Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{65061, author = {Adámek, Pavel and Meixnerová, Lucie}, address = {Praha}, edition = {1. vydání}, keywords = {business model; typology; digital business model; business model you; case studies}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-271-3356-7}, publisher = {Grada Publishing, a.s.}, title = {Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 65061 AU - Adámek, Pavel - Meixnerová, Lucie PY - 2022 TI - Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí VL - Neuveden PB - Grada Publishing, a.s. CY - Praha SN - 9788027133567 KW - business model KW - typology KW - digital business model KW - business model you KW - case studies N2 - Business modely jsou jedním ze zásadních nástrojů a membránou, která pomáhá podnikům i jiným entitám organizovat podnikatelskou činnost a pochopit, co je pro ně důležité v konkurenčním prostředí. Business model vizualizuje základní princip toho, jak podnik vytváří hodnoty, jak je zachycuje a zprostředkovává. Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, ale pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity je klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Cílem knihy bylo poskytnout cílovým skupinám vhled do problematiky business modelování s využitím logiky vymezení, formování a designu business modelů včetně identifikace změnových externích a interních faktorů a inovací elementů business modelu. Přidanou hodnotou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Případové studie, příklady a generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití. ER -
ADÁMEK, Pavel a Lucie MEIXNEROVÁ. \textit{Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí}. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2022. 272 s. ISBN~978-80-271-3356-7.
|