KOCOURKOVÁ, Vladimíra a Kamil JANIŠ. Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování. Media 4u Magazine. Praha: Media 4u Magazine, 2022, roč. 19, č. 4, s. 2-9. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování
Název česky Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování
Název anglicky Saturating the needs of the preschool child in kindergarten and its pitfalls in the digital age as a basis for primary prevention of risky behaviour
Autoři KOCOURKOVÁ, Vladimíra (203 Česká republika, garant, domácí) a Kamil JANIŠ (203 Česká republika).
Vydání Media 4u Magazine, Praha, Media 4u Magazine, 2022, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19510/22:A0000429
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky potřeby; předškolní věk; mateřská škola; pedagog; digitální média
Klíčová slova anglicky needs; preschool age; kindergarten; teacher; digital media
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 15:26.
Anotace
Saturaci primárních i sekundárních potřeb dětí předškolního věku pedagogy mateřských škol, vnímáme jako předpoklad úspěšné primární prevence rizikového chování dětí do budoucna. Příspěvek se zamýšlí nad vnímáním potřeb dítěte v kontextu digitálních médií z pohledu pedagogů mateřských škol a nároků na ně kladených.
Anotace anglicky
We perceive the saturation of the primary and secondary needs of preschool children by kindergarten teachers as a prerequisite for successful primary prevention of children's risky behavior in the future. The contribution reflects on the perception of the child's needs in the context of digital media from the point of view of kindergarten teachers and the demands placed on them.
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 23:33