POPALOVÁ, Dominika. Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung. In Diana Adamová; Miroslav Urbanec. Text from modern linguistic and literary perspectives/ Text aus moderner linguistischer und literaturwissenschaftlicher Perspektive. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2022, s. 83-93. n/a. ISBN 978-80-7510-528-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Beziehungen zwischen Form und Funktion der Sprache in der Werbung
Název česky Vztahy mezi formou a funkcí jazyka v reklamě
Název anglicky Relationships between the form and function of language in advertising
Autoři POPALOVÁ, Dominika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Opava, Text from modern linguistic and literary perspectives/ Text aus moderner linguistischer und literaturwissenschaftlicher Perspektive, od s. 83-93, 11 s. n/a, 2022.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19240/22:A0001088
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN 978-80-7510-528-8
Klíčová slova česky text; kontext; jazyk
Klíčová slova anglicky text; context; language
Štítky SGS102022, ÚCJ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Michaela Weiss, Ph.D., učo 48912. Změněno: 3. 4. 2023 15:01.
Anotace
Zusammen mit dem Text und Kontext wird in der Werbung in unterschiedlichen Formen der perfekte Raum des Übertragens für verschiedene Funktionen der Mitteilung vom Textproduzenten zum Textrezipienten gebildet. In diesem Beitrag sollen Begriffe wie „Text“ und „Kontext“ beschrieben und verschiedene Formen der Sprache in der gedruckten Werbung sowie ihre Funktionen untersucht werden.
Anotace česky
Spolu s textem a kontextem se v reklamě v různých podobách utváří dokonalý přenosový prostor pro různé funkce komunikace od původce textu k příjemci textu. V tomto článku budou popsány pojmy jako "text" a "kontext" a budou zkoumány různé formy jazyka v tištěné reklamě a jejich funkce.
Anotace anglicky
Together with the text and context, the perfect space of transmission for different functions of communication from the text producer to the text recipient is formed in different forms in advertising. This paper will describe concepts such as "text" and "context" and examine different forms of language in printed advertising and their functions.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 19:20